Akcija ,,Jeigu žmonės būtų muzika“

Šiemet Socialinių darbuotojų profesinės šventės proga pakvietėme darbuotojus sudalyvauti socialinėje akcijoje „Jeigu žmonės būtų muzika“!

Kodėl socialinė akcija? Nes socialinė akcija leidžia vieniems kitus labiau pažinti, suartina, skatina glaudesnį bendradarbiavimą.

Koks socialinės akcijos „Jeigu žmonės būtų muzika“ tikslas? Parodyti/išreikšti jautrų dėmesį kolegoms originaliu būdu.

Darbuotojų buvo paprašyta :

  1. Pasirinkti kolegą(-as), kuriems noriu dedikuoti muzikinį kurinį.
  2. Rasti bet kokios žanro muzikinį kūrinį, kuris labiausiai atspindi, siejasi ir kelia man didžiausias asociacijas su  pasirinktu kolegą.
  3. Muzikinį kūrinį su dedikacija – kodėl būtent šis kūrinys kelia didžiausias asociacijas galvojant apie kolegą – įteikti kolegai šiais būdais (pasirinktinai):
  • išsiunčiant el. laišką, kuriame kolega ras Jūsų įkeltą muzikinio kūrinio video nuorodą ir dedikacijos žodžius.
  • įteikiant voką, kuriame kolega ras Jūsų užrašytą muzikinio kūrinio pavadinimą ir dedikacijos žodžius

Akcijos dalyvavusių darbuotojų atsiliepimai atskleidė, kad šis originalus kolegų pasveikinimo būdas jiems atnešė daug džiugių emocijų.

 

,,Jeigu  žmonės būtų muzika“ – Šilta ir įkvepianti akcija mūsų darbovietėje. Darbe praleidžiame didžiąją savo dienos dalį, kartu dalindamiesi ne tik užduotimis, bet ir dalelėmis savęs. Suorganizuota akcija „Jei žmonės būtų muzika“ kvietė kiekvieną iš mūsų įsivaizduoti save kaip melodiją – unikalią, kurianti darną, įnešanti ritmą, harmoniją ar net staigius tonų pokyčius.

Per šią akciją kolektyvas buvo pakviestas pagalvoti, kokia melodija ar daina atspindėtų jų kolegas. Galbūt vieni mato savo kolegas kaip lengvą džiazą – ramų, harmoningą, lengvai prisitaikantį, kiti – kaip roką, pilną energijos ir įkvėpimo, o dar kiti – lyg klasikinę simfoniją, pilną gylio ir ramybės. Ši muzikinė metafora padėjo mums suprasti, kaip skirtingi mūsų „garsai“ susilieja į vieną bendrą komandos melodiją.

Kiekvienas kolega galėjo pasirinkti kūrinį ar muzikos stilių, kuri reprezentuoja kolegas, o vėliau apie tai papasakoti komandos draugams. Šios dalybos ne tik leido geriau pažinti vieniems kitus, bet ir prisidėjo prie šiltesnės, artimesnės darbo atmosferos kūrimo. Pasirodo, muzika yra tarsi žmogaus vidinis portretas – ji atskleidžia tai, ką kartais sunku išreikšti žodžiais.

Akcija „Jei žmonės būtų muzika“ mums priminė, kad kiekvienas žmogus yra ypatingas, unikalus ir nepakartojamas garsas, įnešantis į bendrą melodiją savo neįkainojamą natą.‘‘ Justyna

 

,,Siųsdami muzikinius kūrinius kolegoms, turėjome stabtelti, padaryti „muzikinę pauzę“ ir pasiųsti muzikinius linkėjimus. Akcija ne tik stebino netikėtai gavus kūrinį, bet ir suartino, leido jautriau pažvelgti į kolegą, galbūt, atsiprašyti ar padėkoti, įvetinti ar pasidžiaugti“. Renata

 

,,Buvo malonu sulaukti iš kelių kolegų muzikinių palinkėjimų, bei paskirti laiko pamąstyti apie mane supančius asmenis. Kūrybiška užduotis sąmoningai sustoti, prisiminti melodijas, išreikšti dėkingumą.‘‘ Viktorija